Iroda admininsztrátori munkakör

adalgo.hu Kecskemét Irodai munka, adminisztráció, Irodai asszisztens
Ez a hirdetés inaktív.
Jelenleg nem elérhető, így az állásra való keresés és jelentkezés nem lehetséges.

Leírás

Feladatok

  • adminisztrációs feladatok ellátása
  • vevőkkel való kapcsolattartás
  • partnerekkel kapcsolattartás
  • beérkező levelek kezelése
  • telefonhívások kezelése
  • panaszok felvétele

Elvárások

  • legalább középfokú végzettség
  • számítógép felhasználó szintű ismerete
  • pontos munkavégzés
  • rendszer elméleti gondolkodás

Kínálunk

  • versenyképes bérezés
  • egy műszakos munkarend
  • ingyenes képzlések

Szükséges nyelvtudás

  • nem igényel nyelvtudást azonban előnyt jelent a német nyelv ismerete

Munkavégzés helye

kecskemét

ha felkeltettük érdeklődésed a jelentkezem gombra kattintva tudsz hozzánk jelentkezni

Információk

  • Magyarország, Kecskemét
  • Határozatlan idejű, teljes munkaidejű (alkalmazott)
  • Tapasztalat: Pályakezdő
  • Az állás nem jár utazással

Cégadatok

  • Cégnév: adalgo.hu
  • Levelezési cím: 2870 - Kisbér
    Szabadság utca 34
  • Céginformáció:

  • adalgo.hu - A megbízható állásportál

    Az adalgo cégcsoportot 2012-ben alapítottuk azzal a céllal, hogy korábban megszerzett tapasztalatainkat és ismereteinket kihasználva professzionális szolgáltatásokat és megbízható hátteret kínáljunk a magyarországi és külföldi munkát kereső és vállaló emberek számára. 

    Facebook oldalunkat közel 100.000 ember követi, ami kiemel minket a tömegből.

    Weboldalunk:

    https://adalgo.hu/